Template Kad Kahwin Pilihan Pengantin


Kad kahwin digital ialah jenis kad elektronik untuk hebahan majlis perkahwinan yang boleh dihantar melalui email atau berkongsi melalui platform media sosial. Ianya adalah satu kemudahan yang kini semakin popular kerana ia memberi kelebihan dan mesra pengguna secara atas talian.

sebagai inisiatif untuk memberitahu hebahan perkahwinan seseorang individu, seseorang akan membuat kad kahwin digital dan menghantar kepada kawan-kawan serta ahli keluarga untuk menjemput hadir ke majlis bahagia di tarikh yang telah ditetapkan.

Kelebihan Guna Kad Kahwin Digital

Penggunaan kad kahwin elektronik telah mendapat sambutan yang tinggi sehingga ramai yang lebih memilih untuk menggunakan kaedah kad kahwin elektronik sebagai perantara dan pemberitahuan kepada seseorang mengenai hebahan majlis perkahwinan.

Berikut adalah kelebihan guna kad kahwin digital untuk pasangan yang bakal berkahwin:

  • Penggunaan kad kahwin digital adalah percuma dan kosnya lebih murah serta mesra alam berbanding kad kahwin tradisional yang memerlukan mesin cetak.
  • Kad kahwin jenis ini senang dan boleh diakses oleh tetamu melalui mana-mana peranti asalkan mempunyai capaian Internet.
  • Terdapat beberapa ciri khas seperti boleh masukkan gambar, video dan menjadikan kad tersebut mempunyai muzik latar belakang sehingga menyerlahkan keistimewaan dan menggambarkan kemeriahan majlis kahwin.
  • Boleh memuatkan pautan lokasi secara atas talian. Membantu memudahkan para tetamu untuk hadir ke majlis.
  • Boleh membuat suntingan sendiri dan mengikut citarasa yang diinginkan.

Demo Kad Digital Kahwin :

Design - 01
Video Demo


Design - 02
Video Demo


Design - 03
Video Demo


Design - 04
Video Demo


Design - 05
Video Demo


Design - 06
Video Demo


Design - 07
Video Demo


Design - 08
Video Demo


Design - 09
Video Demo


Design - 10
Video Demo


Design - 11
Video Demo


Design - 12
Video Demo


Design - 13
Video Demo


Design - 14
Video Demo


Design - 15
Video Demo